pinto

شرایط استفاده از خدمات و خرید کاربر

به روز رسانی فروردین 1402

معتبر تا پایان اسفند 1402

*****
با کلیک کردن بر روی ادامه یا به‌طور دیگری قبول می‌کنید، مثلاً با علامت زدن کادر مربوطه، موافقت می‌کنید که به این شرایط خدمات و خرید کاربر (“شرایط خدمات و خرید”) متعهد می‌شوید .
لطفاً قبل از استفاده از Pinto -Service و خرید کالا و خدمات از Pinto از طریق Pinto -Services، شرایط خدمات و خرید زیر را به دقت مطالعه کنید. اگر با شرایط خدمات و خرید موافق نیستید، نمی توانید از Pinto -Service استفاده کنید و/یا از طریق Pinto -Service خرید انجام دهید. این شرایط خدمات و خرید در مورد هر گونه استفاده از Pinto -Service و قراردادهای خرید که در این قسمت انجام می شود اعمال می شود. همچنین Pinto -Service و اطلاعات مربوط مورد نیاز در www.pintomarket.ir\terms موجود است .
شرایط خدمات و خرید فقط بین Pinto و کاربر منعقد می شود. در صورتی که برنامه Pinto از استور دانلود شده باشد، این نیز اعمال می شود.

 

|. شرایط عمومی

 1.هویت پینتو

Pinto یکی از نام های تجاری شرکت ثبت شده پارس تیس تکنولوژی می‌باشد.

 

2. تعاریف

2.1 « شریک » به معنای رستوران، پیک، یا شریک خدمات دیگری است که قرارداد شراکتی با Pinto را امضا کرده است و محصولات و خدمات تحویل آن، در صورت وجود، توسط Pinto از طریق Pinto -Service به شما عرضه و فروخته می شود.
2.2 ” قرارداد خرید ” به معنای توافق نامه الزام آور برای خرید محصولات و/یا خدمات تحویل شریک است که بر اساس سفارشی بین شما و Pinto بر روی Pinto -Service انجام شده است. قرارداد خرید می تواند بین کاربر و Pinto یا بین کاربر و یک شریک منعقد شود. توضیحات محصول در Pinto -Service برای سفارش شما به وضوح نشان می دهد که با چه کسی برای محصول / خدمات تحویل توافق می کنید. سفارش شما همچنین می‌تواند منجر به توافق‌نامه‌های متعدد شود، به‌عنوان مثال، توافق‌نامه خرید با یک شریک برای خرید یک محصول و توافق‌نامه خرید با Pinto برای تحویل آن محصول.
. ” Pinto App ” به معنای برنامه دیجیتالی به نام ” Pinto” است که توسط Pinto (در پلتفرمی مانند App Store) برای اشخاص حقیقی ارائه شده است تا محصولات شرکای Pinto را از Pinto سفارش دهند.
” Pinto -Service ” هم به معنی برنامه Pinto و هم وب سایت Pinto است PINTOMARKET.IR و مکان های اضافی دیگر همانطور که در ذکر شده است.
” کاربر ” یا ” شما ” به معنای شخصی است که از Pinto -Service استفاده می کند. سن کاربر باید 18 سال یا بیشتر باشد.
” اعتبارات ” به معنای اعتبارات Pinto است که برای پرداخت سفارش هایی که از طریق Pinto انجام می شود قابل خرید هستند.

 

3. قانون قابل اجرا و حل اختلاف

3.1 این شرایط خدمات و خرید و همچنین قراردادهای خرید منعقد شده بر اساس آنها باید تحت نظارت و تفسیر قوانین ایران باشد.
3.2 اگر کاربر یک تاجر، یک شخص حقوقی تحت قوانین عمومی یا یک صندوق ویژه تحت قوانین عمومی باشد، اختلافات ناشی از این شرایط خدمات و خرید باید توسط دادگاه های ایران حل و فصل شود.

 

4. اصلاحات

4.1 این شرایط خدمات و خرید مشمول اصلاحاتی هستند.
4.2 می توانید نسخه فعلی شرایط خدمات و خرید را در وب سایت Pinto بیابید. ما تغییرات اساسی در شرایط خدمات و خرید ایجاد نخواهیم کرد یا حقوق کاربران تحت شرایط خدمات و خرید را بدون ارائه اطلاعیه در مورد آن کاهش نمی دهیم. Pinto باید حداقل یک هفته قبل از لازم‌الاجرا شدن شرایط خدمات و خرید اصلاح‌شده، تغییرات شرایط خدمات و خرید را به کاربر اطلاع دهد. کاربر می‌تواند با ادامه استفاده از برنامه Pinto یا با ثبت سفارش از طریق Pinto -Service، اصلاحات مربوط به شرایط خدمات و خرید را بپذیرد.

 

5. تکلیف

5.1 Pinto حق دارد تمام یا هر یک از حقوق یا تعهدات خود را تحت شرایط خدمات و خرید، تحت رابطه کاربر یا بر اساس توافقنامه خرید، به طور کامل یا بخشی به یک شرکت وابسته یا جانشین یا خریدار یا خریدار آن واگذار کند. دارایی های تجاری مربوط به Pinto -Service بدون رضایت قبلی کاربر.
5.2 کاربر حق ندارد هیچ یک از حقوق یا تعهدات خود را تحت شرایط خدمات و خرید، تحت رابطه استفاده یا توافق نامه خرید به طور کامل یا جزئی واگذار کند.

 

6. محدودیت مسئولیت

6.1 Pinto در صورت عمد و سهل انگاری فاحش طبق مقررات قانونی در قبال کاربر مسئول است.
6.2 در موارد دیگر Pinto مسئولیت دارد – مگر اینکه در بخش 6.3 زیر پیش بینی شده باشد – مطابق با الزامات قانونی فقط در صورت نقض یک تعهد قراردادی که اجرای آن برای اجرای مناسب توافق ضروری است.
6.3 Pinto مسئولیتی در قبال خسارات ناشی از صدمه به جان، بدن یا سلامتی و بر اساس قانون ایران در مورد مسئولیت محصول عرضه شده در پلفرم خود یا سایر ندارد.
6.4. Wolt مسئولیتی در قبال حوادث یا اختلالات ناشی از فورس ماژور (مانند بیماری های همه گیر، اعتصابات، قفل، دستورات رسمی، بلایای طبیعی، خرابی شبکه های ارتباطی یا دروازه ها، اختلال در خدمات حامل ها) ندارد.

 

7. مدت و فسخ

7.1 این شرایط خدمات و خرید به عنوان یک توافق نامه الزام آور بین Pinto و کاربر تا اطلاع ثانوی معتبر است. هم Pinto و هم کاربر حق دارند این شرایط خدمات و خرید و رابطه استفاده را در هر زمان و بدون دلیل با دادن اخطار خاتمه بدون رعایت مهلت اخطار به طرف دیگر مربوطه خاتمه دهند.
7.2 کاربر می تواند در هر زمانی استفاده از Pinto -Service را قطع کند. Pinto می تواند در هر زمانی ارائه خدمات Pinto -Service را به طور دائم یا موقت متوقف کند.
7.3 حقوق طبق بخش‌های 7.1 و 7.2 بالا، با این حال، هیچ تعهدی در رابطه با سفارش‌ها، مفاد شرایط استفاده و فروش که بنا به معنی و هدف آنها، قرار است پس از پایان استفاده اعمال شوند، تحت تأثیر قرار نمی‌دهند. رابطه (به عنوان مثال بخش I.3، I.5 یا I.6) پس از خاتمه رابطه استفاده همچنان اعمال می شود.

 

||. شرایط خدمات Pinto

1. توضیحاتPinto -Service

1.1 Pinto یک بستر آنلاین فراهم می کند که در آن کاربر می تواند غذا یا سایر محصولات و خدمات تحویل را در صورت وجود سفارش دهد. پلت فرم آنلاین از طریق Pinto -Service قابل دسترسی است. شرح دقیق تر Pinto -Service و اطلاعات مربوط به سیستم مورد نیاز در PintoMarket.ir موجود است .
1.2 استفاده از Pinto -Service رایگان است. با این حال، استفاده از Pinto -Service برای سفارش محصولات از Pinto منجر به تعهد پرداخت خواهد شد. شما موافقت می کنید تمام خریدهای ناشی از استفاده شما از Pinto -Service را پرداخت کنید.

 

2. حساب های کاربری

2.1 برای استفاده از Pinto -Service، کاربر باید با پیروی از دستورالعمل های ثبت نام در Pinto -Service یک حساب کاربری ایجاد کند. Pinto -Service فقط برای افراد 18 سال یا بیشتر در دسترس است. اگر این شرایط را برآورده نکنید، نمی توانید به عنوان کاربر ثبت نام کنید.
2.2 ثبت نام حساب مستلزم ایجاد یک نام کاربری و رمز عبور و ارسال اطلاعات شخصی خاص مانند نام، آدرس، ایمیل، شماره تلفن و اطلاعات حداقل یک روش پرداخت معتبر به Pinto است. شما موافقت می کنید که اطلاعات حساب را دقیق، کامل و به روز نگه دارید. همچنین باید اطلاعات پرداختی را که به حساب کاربری خود ارسال کرده اید به روز نگه دارید. اعتبار Pinto -Service شخصی است. کاربر باید اطمینان حاصل کند که هر گونه اعتبار حساب کاربری و اطلاعات معادل مورد نیاز برای دسترسی به حساب کاربری کاربر محرمانه نگه داشته می شود و به روشی امن استفاده می شود که توسط اشخاص ثالث قابل دسترسی نیست. یک کاربر ممکن است فقط یک حساب کاربری شخصی داشته باشد. اگر می‌خواهید حساب خود را حذف کنید، لطفاً با استفاده از اطلاعات تماس بالا در بخش I.1 با ما تماس بگیرید.
2.3 کاربر: (1) استفاده یا تلاش برای استفاده از حساب شخصی Pinto شخص دیگری و/یا دسترسی به داده های پرداخت شخصی شخص دیگری از طریق Pinto -Service یا استفاده از اطلاعات پرداخت شخصی یا کارت های شخص دیگری در هنگام استفاده از Pinto -Service، بدون آن رضایت آن شخص دیگر؛ (ii) با استفاده از هویت جعلی یا هویت شخص دیگری یک حساب Pinto ایجاد کنید. یا (iii) دسترسی به Pinto -Service به جز از طریق رابط هایی که به صراحت توسط Pinto ارائه شده است، مانند Pinto App و وب سایت Pintomarket.
2.4 در مواردی که مشکوک باشد که هر شخص غیرمجاز از اعتبار حساب کاربری کاربر مطلع شده یا به حساب کاربری کاربر دسترسی دارد، کاربر باید فوراً Pinto را در این مورد مطلع کند و همچنین اعتبار خود را تا آنجا که لازم باشد تغییر دهد. کاربر مسئول هرگونه استفاده از Pinto -Service و هرگونه فعالیت تحت حساب کاربری کاربر است.
2.5 Pinto حق حذف یا مسدود کردن یک کاربر از Pinto -Service را با اثر فوری دارد اگر: (1) کاربر شرایط خدمات و خرید را نقض کند، (2) از Pinto -Service سوء استفاده کند یا باعث آسیب یا ضرری برای استفاده شود. از Pinto -Service یا Partners یا Pinto یا Pinto’s کارمندان؛ یا (Iii) Pinto در هنگام استفاده از Pinto -Service به اقدامات متقلبانه توسط کاربر اعتقاد منطقی دارد. Pinto تا آنجا که ممکن است از قبل و در غیر این صورت پس از آن، کاربر را از این موضوع مطلع می کند و به کاربر امکان اظهار نظر و سپس تصمیم گیری مجدد در صورت لزوم را می دهد. کاربر مسدود شده از ثبت نام مجدد در Pinto -Service با نمایه و/یا نام دیگر منع شده است.
2.6 برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه پردازش داده های شخصی شما توسط Pinto ، لطفاً به آدرس زیر مراجعه کنیدبیانیه حریم خصوصی Pinto .

 

3. اعتبارات و توکن‌های Pinto

3.1 کاربران Pinto -Service می توانند اعتبار یا توکن های Pinto را به عنوان مثال با دعوت از کاربران جدید برای ثبت نام در Pinto -Service دریافت کنند. کاربر می‌تواند از اعتبارات و توکن‌های دریافتی Pinto برای دریافت تخفیف در خریدهای خود از طریق Pinto -Service استفاده کند. اعتبارات و توکن‌های Pinto هر کدام زمان انقضا را نشان می‌دهند و دیگر نمی‌توان از آنها برای درخواست تخفیف استفاده کرد، در غیر این صورت حداکثر تا 1 سال پس از دریافت منقضی می‌شوند.
3.2 Pinto به هر کاربر یک کد ارجاع شخصی ارائه می دهد. به کاربر جدیدی که در Pinto -Service ثبت نام می کند، هنگام استفاده از چنین کد ارجاعی شخصی هنگام ثبت نام در Pinto -Service برای اولین بار یا پس از سفارش (تکرار)، اعتبار یا توکن Pinto اعطا می شود. کاربری که کد ارجاع شخصی او استفاده شده است اعتبار یا توکن Pinto را دریافت کنید. این محدود به ده کاربر اولی است که برای اولین بار با استفاده از کد ارجاع شخصی کاربران در Pinto -Service ثبت نام می کنند یا برای اولین بار با استفاده از کد ارجاع شخصی کاربران و پس از سفارش (تکرار) در Pinto -Service ثبت نام می کنند.
3.4 اطلاعات بیشتر در مورد استفاده از کد ارجاع شخصی را می توانید در Pinto -Service در نمایه کاربری خود بیابید.
3.5 ممکن است Pinto به طور یکجانبه شرایط قابل اعمال برای اعطای، استفاده و اعتبار اعتبارات و توکن های Pinto را تعیین کند.
3.6 هر گونه اعتبار یا توکن جایزه ثبت نام فقط یک بار قابل استفاده است.
3.7 کلیه اعتبارات یا توکن های Pinto را نمی توان به اشخاص ثالث منتقل کرد، فروخت یا با پول یا ارزشی خارج از Pinto -Service مبادله کرد. پرداخت نقدی اعتبارات و توکن های Pinto مستثنی است. اعتبارات یا توکن‌های Pinto را نمی‌توان با هدف تجاری تبلیغ کرد و محدودیت استفاده دارد.
3.8 اعتبارات و توکن‌های Pinto باطل می‌شوند اگر Pinto هرگونه سوء استفاده از اعتبارات Pinto ، توکن‌ها یا کد ارجاع شخصی را تشخیص دهد یا مشکوک باشد یا تشخیص دهد که اعتبارات، توکن‌ها یا کد ارجاع شخصی Pinto به دلایل نادرست اعطا شده یا در نقض این موارد استفاده شده است. شرایط خدمات و خرید. در چنین مواردی، Pinto حق دارد مبلغی را که با استفاده از این اعتبارات یا توکن‌های Pinto پرداخت شده است (به معنای میزان تخفیف ارائه شده) به کاربر فاکتور کند. علاوه بر این، Pinto این حق را برای خود محفوظ می‌دارد که کاربران مربوطه را از استفاده آینده از اعتبارات، توکن‌ها یا کد ارجاع شخصی محروم کند.

 

4. حقوق مالکیت معنوی و حقوق استفاده

4.1 کلیه حقوق مالکیت معنوی در یا مربوط به Pinto -Service و اسناد مربوط به آن و تمام قسمت ها و نسخه های آن منحصراً متعلق به Pinto و/یا پیمانکاران فرعی/اعضای مجوز آن و متعلق به آن خواهد بود. « حقوق مالکیت معنوی » به معنای حق چاپ و حقوق مرتبط (شامل حقوق پایگاه داده و کاتالوگ و حقوق عکاسی)، حق ثبت اختراع، مدل های کاربردی، حقوق طراحی، علائم تجاری، نام های تجاری، اسرار تجاری، دانش فنی و هر شکل دیگری از مالکیت معنوی ثبت شده یا ثبت نشده است. حقوق.
4.2 شما فقط حق دسترسی و استفاده از Pinto -Service و محتوایی که از طریق Pinto -Service در قالب عمومی ارائه شده دارید همچنین این دسترسی غیرقابل واگذاری است.
4.3 این شرایط خدمات و خرید هیچگونه حقوقی در مورد یا حقوق مالکیت معنوی در سرویس Pinto -Service یا مربوط به آن به کاربر اعطا نمی کند و کلیه حقوقی که به صراحت در این قسمت اعطا نشده است توسط Pinto و پیمانکاران فرعی/اعمال کننده مجوز آن محفوظ است. حق اعطا شده طبق بخش 4.2 بالا بی‌تأثیر باقی می‌ماند.
4.4 ممکن است Pinto به صلاحدید خود هر از چندگاهی به شما اجازه دهد تا از طریق محتوا و اطلاعات سرویس Pinto ، مانند بازخورد و درخواست‌های پشتیبانی مربوط به Pinto -Service، ارسال، انتشار یا به‌طور دیگری در دسترس Pinto قرار دهید. مسابقات و تبلیغات (” محتوای کاربر”). هر محتوای کاربری که توسط شما ارائه می شود دارایی شما باقی می ماند. با این حال، با ارائه محتوای کاربر به Pinto ، یک مجوز دائمی، غیر قابل فسخ، قابل انتقال و بدون حق امتیاز، با حق مجوز فرعی، استفاده، کپی، تغییر، ایجاد آثار مشتق شده، توزیع و نمایش عمومی این کاربر را اعطا می‌کنید. محتوا برای استفاده مورد نظر در همه قالب‌ها و کانال‌های فعلی یا آتی، بدون اطلاع بیشتر یا رضایت شما، و بدون نیاز به پرداخت به شما یا هر شخص یا نهاد دیگری، تا جایی که محتوای کاربر در Pinto -Service استفاده می‌شود. .
4.5 کاربر: (1) کارهای مشتق شده از Pinto -Service یا هر فناوری مرتبط را کپی، اصلاح یا ایجاد نخواهد کرد. (ii) مهندسی معکوس، دکامپایل، جداسازی، رمزگشایی یا تلاش برای استخراج کد منبع سرویس Pinto -Service یا هر فناوری مرتبط، یا هر بخشی از آن، به جز در مواردی که مقررات قانونی اجباری و اجباری آن را مجاز بداند. (iii) هرگونه حق چاپ، علامت تجاری یا سایر اعلامیه های حقوق اختصاصی موجود در Pinto -Service یا روی آن را حذف کنید. (IV) هر گونه تبلیغات موجود در Pinto -Service را حذف، پوشش دهید یا مبهم کنید. (v) جمع آوری، استفاده، کپی یا انتقال هر گونه اطلاعاتی که از Pinto -Service بدون رضایت Pinto به دست آمده است. یا (vi) از ربات ها یا سایر روش های خودکار برای استفاده از Pinto -Service استفاده کنید.

 

5. مقررات اضافی برای استفاده از Pinto -Service

5.1 Pinto دائماً در حال توسعه Pinto -Service است و Pinto ممکن است بخش های مختلف Pinto -Service را تغییر دهد یا حذف کند، از جمله ویژگی ها و محصولات شریک موجود در Pinto -Service به طور جزئی یا کامل. Pinto صحت یا کامل بودن خدمات را تأیید نمی کند. اطلاعات رستوران Pinto هیچ عملکرد یا ویژگی خاصی از Pinto -Service را وعده نمی دهد.
5.2 شما مجاز به استفاده از Pinto -Service یا هر محتوای آن برای اهداف غیر تجاری نیستید. استفاده از هر نوع بازیابی سیستماتیک، مانند استفاده از هر روبات، عنکبوت، خزنده وب، نرم افزار استخراج، فرآیند خودکار و/یا دستگاه برای کپی و/یا نظارت بر هر بخشی از Pinto -Service اکیداً ممنوع است. به خصوص استفاده های زیر از Pinto -Service مجاز نیستند:
• انتشار محتوای تبلیغاتی بدون رعایت الزامات قانونی برای برچسب گذاری تبلیغات؛
• انتشار محتوا بدون داشتن حقوق و رضایت های مورد نیاز طبق این شرایط استفاده؛
• استفاده از برنامه برای اهداف غیرقانونی، تقلبی یا در ارتباط با یک جرم جنایی؛
• انتشار اطلاعات گمراه کننده، تبلیغات غیرمجاز یا هرزنامه؛
• انتشار محتوایی که باعث بدنامی، توهین، تهدید یا بدنام کردن دیگران می شود.
• ارسال اطلاعات محرمانه شخص دیگر؛
• ارسال محتوایی که حقوق مالکیت معنوی را نقض می کند (به عنوان مثال، نقض حق نسخه برداری، نقض علائم تجاری و برچسب، کالاهای تقلبی یا دزدی دریایی).
• انتشار محتوایی با هدف تحقیر یا افشای شخص دیگری؛
• افترا و تحریک به خشونت علیه افراد بر اساس نژاد، قومیت، ملیت، جنسیت یا هویت جنسی، گرایش جنسی، وابستگی مذهبی، یا معلولیت یا وضعیت پزشکی آنها؛
• انتشار محتوایی که از تروریسم، جنایات سازمان‌یافته، گروه‌های متعصب یا رادیکال که سخنان نفرت پراکنی می‌کنند حمایت یا تمجید می‌کند.
• انتشار محتوای مستهجن، زننده، توهین‌آمیز، دارای گرایش جنسی، واهی؛
• انتشار محتوایی که احتمالاً کودکان یا جوانان را از نظر اخلاقی به خطر می اندازد.
• انتشار محتوایی که اعمال خشونت آمیز ظالمانه یا غیرانسانی علیه انسان ها یا حیوانات را به تصویر می کشد یا به تصویر می کشد.
• فروش یا انتقال حساب های کاربری یا داده های موجود در برنامه؛
• انتشار اخطارهای نادرست در مورد ویروس ها، نقص عملکرد و همین فراخوان برای شرکت در قرعه کشی های ناعادلانه، شرکت های هرمی، نامه های زنجیره ای، بازی های هرمی و اقدامات مشابه.
5.3 کاربر هنگام استفاده از Pinto App یا Pinto -Service باید از شرایط قرارداد شخص ثالث قابل اجرا پیروی کند.
5.4 شما مسئول به دست آوردن و نگهداری هر گونه دستگاه یا تجهیزات (مانند تلفن) و اتصالات مورد نیاز برای دسترسی و استفاده از Pinto -Service و کلیه هزینه های مربوط به آن هستید.
5.5 کاربر نشان می دهد و تضمین می کند که (i) در کشوری قرار ندارد که تحت تحریم دولت ایران است یا توسط دولت ایران به عنوان کشور “حامی تروریسم” تعیین شده است. و (ii) او در هیچ یک از لیست دولت ایران از احزاب ممنوعه فهرست نشده است.

 

6. در دسترس بودن

6.1 لطفاً توجه داشته باشید که Pinto -Service در هر زمان ممکن است قطع شود یا برای همیشه قطع شود. Pinto -Service نیز ممکن است به طور موقت معلق شود. Pinto موظف به در دسترس بودن از Pinto -Service در / از طریق -Stores یا جاهای دیگر نیست. به ویژه Pinto این حق را دارد که کارهای تعمیر و نگهداری برنامه ریزی شده یا برنامه ریزی نشده را روی Pinto -Service (مثلاً به دلایل امنیت فناوری اطلاعات) انجام دهد و در هر زمان دسترسی Pinto -Service را برای این منظور محدود کند.
6.2 از Pinto -Service به منظور پشتیبان گیری از داده ها استفاده نکنید. 

 

|||. شرایط خرید

1. شرح خدمات خرید

1.1 Pinto یک پلتفرم آنلاین فراهم می کند که در آن کاربر می تواند محصولات و خدمات تحویل را در صورت وجود از Pinto خریداری کند. پلتفرم آنلاین از طریق Pinto -Service قابل دسترسی است.
1.2 محصولات ارائه شده از طریق Pinto -Service یا توسط Pinto یا شریک به شما فروخته می شود. در هر مورد، توضیحات محصول نشان می‌دهد که شما از چه کسی سفارش می‌دهید، یعنی چه کسی فروشنده محصول است و بنابراین شریک قراردادی شما برای قرارداد خرید محصول می‌شود. اگر محصولی را از یک شریک به عنوان فروشنده سفارش دهید، شرایط خرید اضافی شریک ممکن است اعمال شود، مشروط بر اینکه در توضیحات محصول ذکر شده باشد.
1.3 همچنین اگر نمی‌خواهید خودتان آن را تحویل بگیرید، می‌توانید از Pinto -Service برای سفارش تحویل محصول خود استفاده کنید. اگر محصولی را مستقیماً از Pinto به عنوان فروشنده سفارش دهید، Pinto شریک قراردادی شما برای تحویل است. اگر محصولی را از شریک سفارش دهید، تحویل را از شریک یا Pinto سفارش می دهید. این در توضیحات محصول مشخص شده است.
1.4 Pinto اطلاعات مربوط به محصولات و خدمات را، در صورت وجود، در Pinto -Service، از جمله اطلاعات مربوط به منوها و قیمت محصولات، ارائه می دهد. اطلاعات مربوط به هزینه تحویل و / یا هزینه خدمات قابل اعمال در هر زمان در Pinto -Service نیز ارائه شده است.
1.5 اگر آلرژی یا سایر محدودیت های غذایی یا سایر سؤالات مربوط به محصول دارید، لطفاً با شریک محصول شریک مربوطه تماس بگیرید. این صرف نظر از اینکه Pinto یا شریک فروشنده محصول هستند اعمال می شود. شریک در صورت درخواست از طرف Pinto ، علاوه بر اطلاعات ارائه شده توسط Pinto در سرویس Pinto ، اطلاعات مربوط به غذا یا سایر اطلاعات مربوط به محصول را ارائه خواهد کرد.

 

2. تشکیل قرارداد، سفارش

2.1 کاربر ممکن است محصولات و خدمات شریک را که کاربر مایل است از طریق Pinto -Service سفارش دهد انتخاب کرده و به سبد خرید خود اضافه کند. ارائه، شرح محصول یا تبلیغات محصولات شریک در Pinto -Service یک پیشنهاد الزام آور برای انعقاد قرارداد خرید نیست.
2.2 کاربر پیشنهادی الزام آور برای خرید محصولات، تحویل و خدمات انتخابی در Pinto -Service ارائه می دهد و هنگام ثبت سفارش، دکمه ” پرداخت الزام آور برای خرید ” را فشار می دهد (” سفارش “”). همانطور که در توضیحات محصول ذکر شده است، خطاب به Pinto یا شریک به عنوان فروشنده است. اگر سفارش شما به محصولی اشاره دارد که توسط شریک به نام خودش ارائه شده است و قرار است توسط Pinto تحویل داده شود، ممکن است سفارش شما منجر به دو توافق مرتبط شود، یعنی یک توافق خرید با شریک برای خرید محصول و یک توافق نامه خرید. با Pinto برای تحویل این محصول. هر بار هنگام ثبت سفارش، شرایط خرید توافق شده بین طرفین – همانطور که مطابق با بخش I.4 اصلاح شده است – اعمال می شود. علاوه بر این، ممکن است شرایط خرید خود شریک با توجه به توضیحات محصول اعمال شود. سپس Pinto دریافت سفارش را بدون تأخیر بی مورد توسط وسایل الکترونیکی تأیید می کند، که در آن سفارش کاربر مجدداً فهرست شده است. برای محصولات فروخته شده توسط شریک این امر به نام شریک رخ می دهد.
2.3 کاربر و Pinto یا شریک، بسته به اینکه چه کسی فروشنده محصول است، تنها پس از پذیرش سفارش توسط Pinto یا شریک، قرارداد خرید را امضا می کنند. سفارش توسط Pinto یا شریک تنها در صورتی پذیرفته می شود که Pinto از طریق Pinto -Service اطلاعیه پذیرش را به کاربر ارائه کرده باشد. هنگامی که یک سفارش به یک شریک ارسال می شود، Wolt ممکن است سفارش را از طرف شریک بپذیرد. انجام سفارش منوط به در دسترس بودن است و Pinto یا شریک به صلاحدید خود این حق را برای خود محفوظ می دارد که سفارش را لغو یا نپذیرد. با این اخطار پذیرش حداکثر ارائه شده در هنگام تحویل کالا، متن کامل توافقنامه خرید اساسی (شامل سفارش، شرایط خرید قابل اجرا، در صورت وجود، شرایط خرید شریک و تأیید سفارش) توسط Pinto در قالب یک رسانه داده بادوام، به عنوان مثال ایمیل یا چاپ، به کاربر ارائه می شود. متن قرارداد خرید اساسی مطابق با قوانین حفاظت از داده ها ذخیره می شود.
2.4. شما نمی توانید پس از ثبت سفارش برای محصولات یا خدمات تحویل، آن را پس بگیرید یا لغو کنید، مگر اینکه چنین حقی بر اساس توافقنامه خرید و/یا قانون قابل اجرا ارائه شده باشد.
2.5 قبل از ثبت سفارش، باید انتخاب خود را به دقت بررسی کنید. قبل از ثبت سفارش، کاربر ممکن است در هر زمانی جزئیات سفارش خود را بررسی و تغییر دهد.
2.6 هنگامی که از Pinto -Service استفاده می کنید، ممکن است حداقل ارزش خرید مورد نیاز باشد، در این صورت قبل از ثبت سفارش در Pinto -Service در این مورد به شما اطلاع داده می شود. در صورتی که یک سفارش نتواند حداقل ارزش مورد نیاز را برآورده کند، شما این امکان را خواهید داشت که مابه التفاوت را برای رسیدن به حداقل ارزش پرداخت کنید یا محصولات بیشتری را به سفارش خود اضافه کنید تا به حداقل ارزش یک سفارش برسید.
2.7 در Pinto -Service، اگر تحویل توسط Pinto انجام شود، امکان انعام دادن به شخص تحویل دهنده وجود دارد. انعام یک سرویس داوطلبانه کاربر بدون کاراکتر پرداخت است که توسط Pinto به شخص تحویل‌دهنده آن‌طور که در نظر گرفته شده است منتقل می‌شود. پس از تخصیص انعام در Pinto -Service و ثبت سفارش، کاربر نمی تواند انعام تعیین شده توسط خود را لغو یا مطالبه کند.

 

3. حق فسخ

3.1 مصرف‌کننده در این معنا (و در مفهوم این شرایط خرید) هر شخص حقیقی است که از Pinto -Service استفاده می‌کند و سفارش‌هایی را برای هدفی انجام می‌دهد که عمدتاً نمی‌تواند به فعالیت تجاری یا حرفه‌ای خوداشتغالی او نسبت داده شود.
3.2 در صورتی که مقررات قانونی استثناء مربوطه را از حق ابطال پیش بینی کرده باشد، کاربری که مصرف کننده است، حق ابطال نخواهد داشت. برای قراردادها یا بخش‌هایی از قراردادها که تحت استثنائات مربوطه قرار می‌گیرند، کاربر حق فسخ ندارد. طبق قوانین قانونی، حق فسخ، از جمله برای قراردادهای زیر وجود نخواهد داشت:
– قراردادهای عرضه کالاهایی که از پیش ساخته نیستند و تولید آنها با انتخاب فردی یا تصمیم مصرف کننده کنترل می شود، یا به وضوح با نیازهای شخصی مصرف کننده تنظیم شده است.
– قراردادهای عرضه کالاهایی که بسیار فاسد شدنی هستند یا ممکن است به سرعت تاریخ انقضا آنها بگذرد.
– قراردادهای عرضه کالاهای مهر و موم شده که به دلایل بهداشتی یا بهداشتی برای بازگشت مناسب نیستند، در صورتی که این کالاها پس از تحویل از مهر خارج شده باشند.
– قراردادهای عرضه کالاهایی که بر حسب ماهیت آنها به طور غیر قابل تفکیکی پس از تحویل با سایر اقلام مخلوط می شود.
– قراردادهای معین برای ارائه خدمات در زمینه حمل و نقل کالا، خدمات کرایه اتومبیل، تحویل غذا و نوشیدنی یا خدمات مربوط به فعالیت های اوقات فراغت، در صورتی که در قرارداد تاریخ یا مدت اجرای معینی پیش بینی شده باشد.
– قراردادها یا قطعاتی از قراردادهای تحویل صدا یا فیلم ضبط شده یا نرم افزار رایانه ای در بسته مهر و موم شده در صورتی که مهر پس از تحویل برداشته شده باشد.
– قراردادها یا قطعاتی از قراردادهای تهیه روزنامه، مجلات، مجلات به استثنای قراردادهای اشتراک.

 

4. پرداخت ها، قیمت ها

4.1 کاربر باید قیمت خرید توافق شده در قرارداد خرید مربوطه را به Pinto بپردازد، یعنی شامل هزینه های تحویل توافق شده و / یا هزینه های خدمات (در صورت وجود). تعهد پرداخت کاربر پس از انعقاد قرارداد خرید مربوطه ایجاد می شود.
4.2 قیمت های اعلام شده در Pinto -Service هر کدام شامل مالیات بر ارزش افزوده قانونی است. وجه احتمالی برای بطری ها یا سایر بسته بندی ها در توضیحات محصول در صورت وجود نشان داده شده است، به طور جداگانه نشان داده شده است و سپس در صورت لزوم قیمت را افزایش می دهد. بسته بندی با بیعانه فقط به شریک مربوطه قابل بازگرداندن است و نه به شخص تحویل دهنده. اگر سفارشی مربوط به چندین سرویس (مانند محصول و تحویل) باشد، Pinto ممکن است آنها را در یک فاکتور ترکیب کند.
4.3 کاربر تنها با استفاده از یکی از روش های پرداخت مربوطه ارائه شده در Pinto -Service می تواند تعهد پرداخت را طبق قرارداد خرید انجام دهد. کاربر از روش های پرداخت قابل اجرا در Pinto -Service مطلع می شود. 


5. پردازش یک سفارش

5.1 پس از پذیرش سفارش، Pinto جزئیات سفارش را به شریک ارسال می کند.
5.2 شریک مربوطه ارائه کننده محصولات شریک انتخاب شده توسط کاربر یا به عنوان فروشنده یا اگر Pinto فروشنده است، به عنوان یک پیمانکار فرعی Pinto عمل می کند. در هر صورت شریک، محصولات تعیین شده در سفارش را برای کاربر آماده می کند. اگر خدمات تحویل توسط Pinto سفارش داده شده باشد، شریک محصولات شریک سفارش داده شده را در اختیار Pinto قرار می دهد و Pinto تحویل مربوطه را به کاربر انجام می دهد (به بخش III.6 مراجعه کنید). در صورتی که کاربر گزینه جمع آوری یا خوردن در محل فروش شریک را انتخاب کرده باشد یا از طریق شریک سفارش تحویل داده باشد، شریک محصولات سفارش داده شده را از طرف Pinto در محل فروش خود در اختیار کاربر قرار می دهد یا آنها را به کاربر (به بخش III.7 و III.8 مراجعه کنید).
5.3 با ارسال سفارشی محصولات تنباکو و سایر محصولات و/یا دارویی حاوی نیکوتین، شما اعلام می کنید که حداقل 18 سال سن دارید و دارای ظرفیت قانونی کامل هستید. در صورتی که کاربر نتواند مدارک کافی (مثلا گواهینامه رانندگی، کارت شناسایی شخصی) را به پیک تحویل دهنده ارائه دهد، از تحویل محصولات تنباکو و سایر محصولات حاوی نیکوتین و/یا داروها خودداری می کند. یا شریکی که سفارش را تحویل می دهد، با ارائه شواهدی مبنی بر اینکه کاربر حداقل 18 سال سن دارد و در مورد داروهای تجویزی، نسخه پزشک.
5.4 Pinto این حق را دارد که هر گونه سفارش از یک کاربر را رد کند، به عنوان مثال: (1) کاربر این شرایط استفاده و فروش یا شرایط فروش شریک را هنگام ثبت سفارش نقض کند یا در غیر این صورت، (2) کاربر تسهیلات پرداخت را مطابق با سفارش، (iii) محل تحویل یا تحویل غیرعادی است یا کاربر ممکن است در آنجا قرار نداشته باشد، یا (iv) شک منطقی در مورد صحت یا صحت سفارش وجود دارد.

 

6. تحویل سفارش

6.1 اگر کاربر تحویل سفارش را از طریق Pinto -Service سفارش دهد، سفارش به محلی که توسط کاربر در Pinto -Service تأیید شده است تحویل داده می شود. کاربر همچنین باید یک آدرس خیابان واضح، کامل و دقیق برای مکان تایید شده در Pinto -Service ارائه دهد. کاربر صرفاً مسئول ارائه آدرس خیابان واضح، کامل و دقیق و در صورت لزوم، دستورالعمل‌های بیشتر برای تحویل سفارشات در Pinto -Service است.
6.2 کاربر باید برای دریافت تماس ها با شماره تلفنی که کاربر به Pinto -Service ارسال کرده است در دسترس باشد. اگر شماره تلفن ارائه شده توسط کاربر در دسترس نباشد، تحویل ممکن است، تا حدی که توسط قوانین قابل اجرا مجاز باشد، توسط Pinto لغو شود و ممکن است هزینه کامل سفارش از کاربر دریافت شود.
6.3 کاربر ممکن است سفارشی را برای تحویل در اسرع وقت (گزینه تحویل «استاندارد») یا با پیش‌سفارش زمان تحویل مشخص (گزینه تحویل «پیش‌سفارش») ارسال کند. از کاربر خواسته می شود تا در طول فرآیند سفارش در Pinto -Service یک گزینه مربوطه را تنظیم کند.
6.4 گزینه تحویل “استاندارد”: کاربر باید بین زمان ثبت سفارش تا دریافت محصولات درج شده در سفارش، در محل تایید شده در سفارش حضور داشته باشد. در صورتی که کاربر ظرف مدت ده دقیقه پس از تحویل کالای سفارش داده شده در محلی که تایید کرده است در دسترس نباشد یا سفارش به دلایل دیگر قابل تحویل نباشد و کاربر پس از دو بار تماس با پیک ارسال کننده پاسخ دهد. تحویل، Pinto یا شریک ممکن است از هرگونه قرارداد خرید تحت تأثیر خارج شوند و پیک ممکن است مکان تأیید شده مندرج در سفارش را ترک کند. Pinto یا شریک حق دارند تمام قیمت سفارش را از کاربر مطالبه کنند.
6.5 گزینه تحویل «پیش‌سفارش»: کاربر باید بین ده دقیقه قبل از زمان تحویل پیش‌سفارش تا لحظه تحویل در محل تأیید شده حضور داشته باشد تا بتواند سفارش را دریافت کند. اگر کاربر در محل در دسترس نباشد. او ظرف ده دقیقه پس از زمان پیش‌سفارش تأیید کرده است و تحویل حتی پس از دو بار تماس با پیک تحویل‌دهنده امکان‌پذیر نیست، Pinto یا شریک ممکن است از هرگونه قرارداد خریدی که تحت تأثیر قرار گرفته است منصرف شود و پیک می‌تواند آن را ترک کند. مکان تایید شده در سفارش تعیین شده است. Wolt یا شریک حق دارند تمام قیمت سفارش را از کاربر مطالبه کنند.
6.6. اگر کاربر از طریق Pinto -Service تحویل توسط Pinto را سفارش داده باشد، کاربر می تواند وضعیت فعلی سفارش خود و زمان مورد انتظار تحویل را در Pinto -Service مشاهده کند. در صورت تحویل توسط شریک ردیابی سفارش در دسترس نیستند.
6.7 هنگامی که محصولات فروخته شده بر حسب وزن را در سفارش خود اضافه می کنید، Pinto از وزن دقیق آنها مطلع نخواهد شد تا زمانی که محصولات توسط شریک وزن شوند. برای چنین محصولات مبتنی بر وزن، هر قیمتی برای هر محصول نشان داده شده در Pinto -Service، تنها تخمینی است که توسط Pinto یا شریک ارائه شده است. قیمت نهایی محصول بر اساس وزن در سفارش شما بر اساس وزن واقعی محصولی که دریافت می کنید تعیین و شارژ می شود. برای پوشش تعدیل‌های احتمالی قیمت ناشی از تغییر وزن، Pinto مجوز موقت را روی کارت شما نگه می‌دارد. میزان نگهداری یا شارژ مجوز موقت حداکثر 20 درصد ارزش محصولات مبتنی بر وزن موجود در سفارش شما خواهد بود. در صورتی که وزن محصول در سفارش شما کمتر از آنچه در تاییدیه سفارش شما ذکر شده باشد باشد، Pinto تفاوت قیمت را به شما بازپرداخت خواهد کرد. در صورتی که وزن محصول در سفارش شما بیشتر از آنچه در تأیید سفارش شما نشان داده شده است، باشد، Pinto تفاوت قیمت یا هزینه ای که برای محصولات مبتنی بر وزن انجام می شود از شما دریافت می کند.

 

7. جمع آوری سفارش در محل فروش شریک

7.2 پس از اینکه Pinto به کاربر اطلاع داد که سفارش برای جمع آوری در محل فروش شریک آماده است، شریک باید محصولات سفارش داده شده را به مدت 60 دقیقه حفظ کند. با این حال، این تعهد محدود به ساعات کاری فروش شریک خاص است و سفارش باید قبل از زمان بسته شدن شریک مذکور جمع‌آوری شود. اگر کاربر محصولات سفارش داده شده را در مدت زمان تعیین شده تحویل نگیرد، Pinto یا شریک ممکن است از هرگونه قرارداد خرید تحت تأثیر خارج شوند. Pinto یا شریک حق دارند تمام قیمت سفارش را از کاربر مطالبه کنند.

 

8. به ترتیب غذا خوردن

اگر کاربر گزینه مصرف محصولات تعیین شده در سفارش را در محل فروش شریک انتخاب کرده باشد، کاربر یک تایید الکترونیکی جداگانه در مورد زمان مورد انتظار آماده شدن محصولات برای مصرف در محل فروش شریک دریافت خواهد کرد. شریک یا Pinto ممکن است هنگام ارائه محصولات مندرج در سفارش، شرایطی را برای شناسایی کاربر تعیین کند. اگر کاربر محصولات سفارش داده شده را در مدت زمان تعیین شده تحویل نگیرد، Pinto یا شریک ممکن است از هرگونه قرارداد خرید تحت تأثیر خارج شوند. Pinto یا شریک حق دارند تمام قیمت سفارش را از کاربر مطالبه کنند.

 

9. برآورد زمان

زمان تحویل یا سایر تخمین‌های زمانی که توسط Pinto به کاربر ابلاغ می‌شود، فقط زمان‌های تخمینی هستند. هیچ تضمینی وجود ندارد که سفارش در زمان تخمینی تحویل داده شود یا برای جمع آوری یا مصرف در دسترس باشد. تخمین زمان ممکن است تحت تأثیر عواملی باشد که خارج از کنترل Pinto هستند، مانند ترافیک، ساعات شلوغی و شرایط آب و هوایی.

 

10. شکایات، گارانتی

10.1 در صورت بروز مشکل در تحویل یا محصول سفارش داده شده، کاربر می تواند به ترتیب از طریق چت پشتیبانی مشتری موجود در برنامه یا support@ Pinto.ir با خدمات مشتریان Pinto تماس بگیرد. این بدون در نظر گرفتن اینکه Pinto یا شریک شریک قراردادی کاربر شده اند اعمال می شود.
10.2 کاربری که تحویل نادرست، محصولات مفقود یا نقص در اجرای قرارداد خرید مواجه شده اند، می‌تواند شکایت‌هایی را به Pinto ارسال کند، به عنوان مثال از طریق کانال‌های ارتباطی مطابق با بخش 10.1 بالا، با توضیحاتی تا حد امکان معنی‌دار. Pinto حق درخواست اطلاعات ضروری یا مرتبط بیشتر (مثلاً عکس) را دارد.
10.3 در سایر موارد و مشروط به شرایط و ضوابط فروش شریک، مقررات قانونی در مورد عدم عملکرد یا عملکرد معیوب برای محصولات سفارش داده شده از طریق Pinto -Service اعمال می شود. لطفا توجه داشته باشید که در صورت توافق خرید با یک شریک، ادعاهای مربوطه شما فقط علیه شریک قراردادی شما، یعنی شریک است. در صورت شکایت از طریق کانال های ارتباطی مطابق بند 10.1 فوق، پشتیبانی Pinto در صورت لزوم به شما اطلاع خواهد داد.

*****
به روز رسانی فروردین 1402

معتبر تا پایان اسفند 1402